Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 18 июня 2015 г.

Модуль 11 Рефлексія

Ми закінчили роботу над своїм проектом. Велика подяка нашим тренерам. Вони навчили нас грамотно працювати на комп'ютері, виконувати складні операції. Для мене відкрили нові сторони роботи з ним. В подальшій роботі я буду використовувати ці знання.

среда, 17 июня 2015 г.

Модуль 10 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені розібратись з значенням  фасилітації; планували документи фасилітації. Ми склали план впровадження проекту. Навчились робити гіперпосилання. Закінчили роботу над проектом. УРА! Дуже цікава робота для вчителів та учнів.

Модуль 9 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені ознайомитись з класифікацією методів диференціації навчання, розглянули форми поточного оцінювання задля сприяння само спрямованості учнів, переглянули приклади навчальних матеріалів для підтримки успішного навчання різних учнів. Відпрацювали методику створення форми для on – line опитування.

вторник, 16 июня 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені створити власну форму оцінювання проекту. Познайомилась із різними інструментами оцінювання. Обговорили на педраді питання "Як долучити учнів до процесу оцінювання". Розглянули всі за та проти учнівського самооцінювання.

понедельник, 15 июня 2015 г.

Модуль 7 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені навчитись створювати блог. Це дуже цікава робота. Також ми розглянули види звітності учнів, такі як презентація, блог, вікі - сайту, учнівські публікації. Ми внесли зміни до свого плану роботи.

Модуль 6 Рефлексія

Працюючи над правами цього модуля  я навчилась закріпляти зображення на сторінку. Вдосконалювали навички проведення віртуальної педради. Обговорювали  проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті. Дізнались як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Ознайомились з сервісами спілкування. Я обрала спосіб спілкування - електронна пошта.

пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль 5 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені навчитись обговорювати в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; ознайомилась з законами щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці. як складати список джерел. Ми розглядали питання як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів. Заняття було дуже цікавим.